loading...

راهنمای سفرهای ارزان به مناطق توریستی

علیرضا سرایی بازدید : 29 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

  

قیمت تور آنتالیا

 

آنتالیا شهری ساحلی است و بسیاری از گردشگران توجه ویژه ای به آن دارند. از نظر قیمت ها معمولا این شهر از استانبول و بعضی دیگر شهرهای ترکیه گران تر است البته هزینه ها طوری نیست که از سفر به آن صرف نظر کنید. قیمت تور آنتالیا بیشتر از هر چیزی به نرخ هتل تان بستگی دارد چون غالب افرادی که به ایت شهر سفر می کنند به دنبال جایی برای آرامش و استراحت هستند. تور آنتالیا معمولا از 3 میلیون تومان شروع می شود و بسته به هتلی که انتخاب می کنید و کیفیت خدمات افزایش می یابد. البته هزینه تور علاوه بر هزینه اتاق شامل بلیط هواپیما، گشت شهری، بیمه مسافرتی و ... نیز می شود. آنتالیا به طور کلی آب و هوایی معتدل دارد و تغییرات فصلی کمتر روی آن اثر می گذارد به همین دلیل تقریبا در تمام روزهای سال می توانید به این شهر سفر کنید.

علیرضا سرایی بازدید : 30 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 سفر به بزرگترین شهر دو قاره ای جهان با تور استانبول

 

اگر مسافر شهر استانبول باشید قطعا می دانید که قسطنطنیه نام قدیمی شهر استانبول بوده که در زمان امپراتوری روم شرقی قرار داشته که بعد ها با تصرف امپراتوری عثمانی به نام "استانبول" تغییر نام پیدا کرده است. مهمتر اینکه بزرگترین و مهمترین شهر در میان شهرهای توریستی ترکیه و همچنین مرکز فرهنگی و تاریخ آن هم به شمار می رود. دلیل شهرت آن از لحاظ جفرافیایی این است که تنگه بسفر باعث شده که نیمه آن در منطقه اروپایی و نیم دیگرش در نیمه آسیایی قرار بگیرد. این شهر به دلیل تاریخ و فرهنگ و آداب و رسوم مردم استانبول بسیار مورد توجه توریست ها و جهانگردان از سراسر جهان قرار گرفته است.

علیرضا سرایی بازدید : 33 سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

تور ترکیه هیجانی متفاوت سفر به جمهوری ترکیه

 

ترکیه کشوری است که با جمعیت 73 میلیون نفر که در غرب قاره آسیا قرار گرفته است و ضمنا جنوب شرقی آن در قاره اروپا می باشد و خریداران تور ترکیه توجه داشته باشید  پایتخت این کشور آنکارا و واحد پولی آنها لیر است. اکثر مردم ترکیه مسلمان هستند این کشور به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم بندی شده است و جالب است بدانید که این سرزمین توسط تنگه های بسفر و دارداتل و دریای مرمره از قاره اروپا جدا می شود و قابل توجه شما گردشگران اینکه شهرهای توریستی ترکیه  شهرهای مهم گردشگری و دیدنی در این کشور محسوب می شود و تمامی گردشگران که با تور ترکیه در این کشور مسافرت می کنند امکان این را دارند که در طول مدت سفر خود در ترکیه مدت 3 ماه در این کشور ( شهرها ) اقامت داشته، باشند و همچنین در نظر داشته باشید این کشور حدودا یک ساعت و نیم از تهران عقب تر می باشد. ما ارزان ترین هتل و بلیط برای سفر به این کشور را آنلاین به فروش می رسانیم. می توانید با خرید تور ترکیه سفری رویایی برای خود تدارک ببینید و با خیال راحت به گشت و گذار در این کشور زیبا بپردازید.

علیرضا سرایی بازدید : 38 سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

تورهای خارجی سلام پرواز را بهتر بشناسید

 

سفر به یک کشور جدید، سفر به دنیایی جدید محسوب می شود و انتخاب یک تور خارجی مناسب، بهترین راه برای تجربه این دنیای تازه است. بی جهت نیست که از گذشته چهره های بزرگ فرهنگ ما تا این حد روی اهمیت سفر تاکید کرده اند. گشت و گذار در یک محیط متفاوت، حشر و نشر با آدم هایی که فضای فکری متفاوتی دارند و دیدن سبک زندگی های دیگر، علاوه بر این که مفرح و لذت بخش است، می تواند تا حدود زیادی به عمیق تر شدن بینش ما کمک کند. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم جهان تان را گسترش بدهید و به ماجراجویی در سرزمین های دیگر بروید!

علیرضا سرایی بازدید : 30 چهارشنبه 08 خرداد 1398 نظرات (0)

با شرکت در تورهای نمایشگاهی می توانید از آخرین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا مطلع شوید و با فرصت های سرمایه گذاری و همکاری متقابل بسیاری روبرو خواهید شد ، همچنین می توانید ارتباطات شغلی و تجاری ایجاد کنید و آن را بهبود و توسعه دهید ، با ورود در این نمایشگاه ها می توانید جایگاه فعلی کسب و کار خود را بررسی کنید و آن را با سطح جهانی صنعتی که در آن فعالیت دارید ، مقایسه کنید ، در زمان کوتاهی می توانید اطلاعات بسیاری را بدست آورید و ایده های جدیدی برای کسب و کار خود به ذهنتان خطور می کند ، در این تورهای نمایشگاهی می توانید با تولید کنندگان اصلی تجارتی که در آن مشغول هستید ، ارتباط مستقیم برقرار کنید و در سمینارها و کنفرانس های مربوطه که در حاشیه نمایشگاه ها برگزار می گردد ، شرکت کنید.

نمایشگاه های بین المللی مطرح جهان

در سال های اخیر نمایشگا های زیادی در کشورهای مختلف جهان برگزار شده که بسیاری از آن ها در کشورهای اروپایی و آسیایی از جمله ایتالیا ، آلمان و چین برگزار می شود و تورهایی برای بازدید از این نمایشگاه ها برگزار می شود که از سرتاسر دنیا افراد علاقه مند را به این نمایشگاه ها می کشاند ، از جمله معروف ترین نمایشگاه های برگزاری در دنسا می توان به نمایشگاه فناوری جیتکس Gtex در امارات متحده عربی و در شهر دبی اشاره کرد ، نمایشگاه جیتکس از جمله بهترین نمایشگاه های بین المللی است که در هفته فناوری برگزار می گردد

با تورهای مسافرتی آژانس مسیر سبز می توانید از هر نمایشگاه خارجی که برگذار میشود دیدن نمایید

 

همانگونه که اطلاع دارید تور مشهد یکی از پر طرفدارترین تورهای داخلی است و از همه کشور گردشگران بسیاری برای زیارت حرم امام رضا به این شهر مسافرت می کنند. مشهد بخاطر داشتن بارگاه امام رضا و وجود مسافران از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی رونق گرفته است و یکی از شهرهای توریستی و گردشگر پذیر کشورمان است.

اگر شما  مسافر این شهر هستید در ادامه اطلاعاتی را راجع به تورهای مشهد خواهیم گفت. تورهای مسافرتی مشهد به طور کلی برای مدت زمان ۲ شب و ۳ روز و یا ۳ شب و ۴ روز برگزار می گردد که هزینه تور بسته به نوع پرواز و هتلی که برای اقامت در نظر گرفته اید و مدت زمان سفرتان متغیر است.

قیمت تور یکی از مواردی است که همیشه در هنگام رزرو تور مورد توجه مسافران بوده است. در واقع یکی از دغدغه های مسافران هزینه سفر است، به همین دلیل اولین چیزی که گردشگران به دنبال آن هستند، روش هایی است که هزینه سفرشان را کاهش دهند.

سفر ارزان به مشهد می تواند تجربه مناسبی برای گردشگرانی که نمیخواهند هزینه زیادی کنند مناسب باشد

 

 

علیرضا سرایی بازدید : 96 چهارشنبه 08 خرداد 1398 نظرات (0)

به علت های زیادی عده بسیاری مسافران کشور ترکیه را انتخاب می کنند ولی در این بخش می خواهیم به دلایل عمده مسافران بپردازیم ، برای مثال در کشور ترکیه هزینه ها بسیار پایین است و هتل های لوکس ۵ ستاره ، تفریحات سنتی ، حمام ترکی و غذاهای خوب با هزینه های پایین در دسترس گردشگران می باشد و همچنین خرید در ترکیه به علت قیمت های مناسب بسیار جذاب و جزو جاذبه های توریسم این کشور به حساب می آید ، دلیل پر اهمیت بعدی غذای عالی ترکی مثل کباب ها ، باقلوا و … است که با قیمت های مناسب یکی از جذابیت های سفر ترکیه شما به شمار می رود .

شهر ساحلی کوچک در ترکیه کوش آداسی در ترکیه شهرهای توریستی ترکیه بهترین زمان سفر به این شهر از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور می باشد ، کوش آداسی شهر ساحلی کوچکی است و یکی از جاهای گردشگری ترکیه است که در خلیج زیبایی در دریای اژه ترکیه قرار دارد و به معنای " جزیره پرنده " است .

آب و هوای کوش آداسی در دسته آب و هوای مدیترانه ای طبقه بندی می شود. بدین معنی که تابستان های شدیدا گرمی دارد و ماه های زمستانی آن بارانی هستند و بارش باران در فصل تابستانش بسیار کم است. دمای میانگین کوش آداسی در طول سال حدود 16 درجه سانتیگراد است. ماه آگست گرم ترین ماه سال در تور کوش آداسی محسوب می شود و دمای میانگین هوای آن حدود 28 درجه سانتیگراد و دمای آب آن حدود 25 درجه سانتیگراد است و به عبارتی بهترین زمان شنا در کوش آداسی به شمار می آید

شهر مارماریسدر فصل های بهار و پاییز هوای نسبتا گرمی را تجربه میکند و در فصل تابستان هم دمای هوا به 30 درجه سانتی گراد میرسد، درفصل زمستان شهر زیبای مارماریس هوای معمولی و خوبی را برای مردم و توریست ها به ارمغان می آورد.از سمتی هم بیشترین میزان بارش باران در این فصل معتدل زمستان روی می دهد و در فصل تابستان بارش باران در مارماریس به حداقل میرسد.دمای میانگین هوای سالانه در تور مارماریس حدود 19 درجه سانتیگراد است.در حالی که گرم ترین ماه مارماریس با دمای میانگین حدود 28 درجه سانتیگراد، ماه جولای است و ژانویه با دمای میانگین حدود 11 درجه سانتیگراد سردترین ماه سال در تور لحظه آخری مارماریس به شمار می آید.

علیرضا سرایی بازدید : 36 چهارشنبه 08 خرداد 1398 نظرات (0)

پکیج های تور چین شامل تور ترکیبی چین ، تور پکن و تور شانگهای ، همچنین تور گوانجو و تور نمایشگاهی گوانجو می باشد که هر کدام از این تورها به نحوی عالی هستند و شرکت کردن در هر کدام از آن ها شکلی از زیبایی های چین را برای شما آشکار خواهد کرد ، لازم به ذکر است تور پکن ارزان  به صورت گروهی در بازه زمانی 5 و 7 شب ، تور شانگهای ارزان 8 روزه ، تور ترکیبی چین که تور شهرهای مختلف چین در یک تور است در 7 و 12 شب برگزار می شود و معمولا شهرهای پکن و شانگهای را شامل می شود

تورهای مسافرتی چین میتواند یکی از شگفت انگیزترین تجربه های مسافرتی هر فرد باشد

خدمات تور چین 

 

 

 

بلیط رفت و برگشت

 

هتل به همراه صبحانه

 

ویزای چین

 

ترانسفر فرودگاهی

 

 گشت شهری به همراه ناهار

 

تور لیدر فارسی زبان

 

بیمه مسافرتی

 

 

خرید در چین 

 

اکثر برای مسافرت، تور چین را انتخاب می کنند حداقل در مورد ایرانی ها که این طور می باشد ، چرا که در چین می توانید هر آنچه را که نیاز دارید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد با قیمت های فوق العاده مناسب تهیه کنید ، لازم به ذکر است که در تور چین نیازی به رفتن به صرافی و تبدیل دلار به یوان نیست چرا که در فروشگاهای بزرگ با ارزهای رایج و معتبر می توان خرید کرد ولی در فروشگاهای کوچک و دست فروشان حتما باید پولتان یوان چین باشد تا بتوانید خرید کنید ، جالب است بدانید که بهترین و اصلی ترین مکان در چین که می توانید به خوبی خرید عمده و با قیمت مناسب کنید ، شهر گوانجو چین است ، البته اگر تاجر و یا فروشنده و مغازه دار هستید این شهر به دردتان می خورد.قیمت تور فرانسه بسته به فصلی که می خواهید به آنجا سفر کنید هم دارد

 

جاذبه های گردشگری و توریسم فرانسه

 

 فرانسه یکی از زیباترین کشورهای جهان است از مناطق گردشگری آن نمیتوان چشم پوشی کرد ، منطقه های گردشگری فرانسه به حدی زیبا و بی همتا اند که می توان سال ها درباره آن ها سخن گفت ، از خیابان های تاریخی  و مدرن پاریس گرفته تا تفرجگاه های ساحلی شهرهای مختلف این کشور همه و همه می تواند خاطره ای ناب را برای شما در تور فرانسه بسازد

هزینه های تور فرانسه چقدر است؟

لازم به ذکر است که شما در ابتدا برای دریافت ویزا فرانسه باید از طریق کارگزاری فرانسه در تهران اقدام به اخذ ویزا نمایید . در همین اول هزینه ورودی برای کارگزاری و اخذ ویزا فرانسه بایستی ۸۵ یورو به صورت نقدی پرداخت نمایید 

 

هزینه های سفر به فرانسه نسبت به سایر کشور های اروپایی بسیار زیادتر میباشد . اصولا  هتل های مرکز شهر در پاریس به یورو بوده و قیمت بالاتری نسبت به سایر شهر ها دارد . 

 

در حالت کلی تور های مسافرتی فرانسه از ۴۰۰ یورو شورع شده و تا ۱۵۰۰ یورو هم میرسد که این اختلاف هرینه بابت گشت های شهری و تغییر هتل میباشد 

اگر قصد سفر با تور به هر کدام از کشورهای چین یا فرانسه را دارید را دارید من به شما تورهای خارجی مسیر سبز را توصیه میکنم.
بهترین تورهاش به نظر خودم که سفر کردم براتون پایین لینکشو قرار دادم

تعداد صفحات : 10

درباره ما
در این وبلاگ قصد داریم بهتری جاذبه های گردشگری کشورهای مختلف را معرفی کنیم و راهنمای سفر شما باشیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 2,003
  • بازدید کلی : 7,691